1008 DOTS&BOXES
1008 Punktid ja ruudud
Mängureeglid on väga lihtsad. Mängijad ühendavad ühendusplaatide abil rõht‐ või püstjoonega kaks mis tahes
naaberpunkti. Kui mängija sulgeb ruudu kõik küljed, paneb ta ruudule oma märgi (teatud värvi „naeratav” noop).
Alustada on parem väikese 3×3‐ruudulise mänguväljaga, kogemuse kasvades saab mänguvälja seejärel suurendada.
Ruudu sulgemise järel saab mängija õiguse veel ühele käigule ja nii edasi, kuni sellise külje paigaldamiseni, mis ühtki
ruutu ei sulge.
Mängu lõpus arvutatakse kokku, kes pani kinni rohkem ruute ja temast saabki võitja!
Näilistelt lihtne mäng on paeluv ja pakub mängijatele küllalt palju kombinatsioone.
Strateegia:
1. Selles mängus on peamine arvutada kokku lõpetatud partiid. Mängu esimene osa seisneb lihtsalt mänguvälja
täitmises. Ja kuni mängu lõppjärku jõudmiseni võib põhimõtteliselt käia kuidas tahes, peaasi et vastane ei
saaks teie arvelt sulgeda ruudu kolme külje järel neljandat.
2. Lõppjärgus tuleb ise sulgeda viimane vaba lõik, et sundida vastast paigaldama ruudu kolmandat külge. Teie
omakorda paigaldate ruudu neljanda külje, sulgete niiviisi ruudu ja saate lisakäigu õiguse. Tavaliselt
olukordades tähendab see võitu, sest mänguväljal on juba nii palju ruutude külgi paigaldatud, et te lihtsalt
sulgete külg külje järel ruute, mängu lõpuni välja.
3. Olukorra sellise tulemuseni viimiseks peate mänguvälja hoolikalt „lugema”, ohverdades mõnikord ruudu
vaba külje ka vastasele, et sundida teda lõpuks tegema ebasoodsat käiku. Kombinatsioonides peitub võlu ja
see teebki mängu huvitavaks.
4. Mäng lõpeb siis, kui enam ühtki käiku teha ei saa (mänguvälja piires on kõik võimalikud lõigud täidetud).
Võidab see mängija, kellel on rohkem märgistatud ruute.
Mängu komplekt: 28 × 35,5 × 6 cm mänguväli, punased ja kollased ühendusplaadid, mustad tihvtid, punased ja
kollased „naeratavad” noobid.
00270 Aktiivtahvel Jumbo Peggy Quercetti
Quercetti Lavagna Magnetica 123